Emelie Jonsson

Min helg

Publicerad 2013-12-01 23:08:11 i Allmänt

Fredag: Åt frukost med mamma på Waynes och sen tog vi oss en sväng på stan. På kvällen for jag till Linn L för lite fredagshäng med folket, såå mysigt att bara sitta uppkrupen i soffan med ett glas vin! 
Lördag: Samlade vuxenpoäng och var på rekryteringsdag på Nolia, hade nämligen sökt en tjänst som receptionist för ett nytt hotell här i stan så blev inbjuden till det. Lyssnade på info och fick hålla en liten presentation om mig själv. Gick dock inte vidare i ansökningsprocessen, känns svintråkigt.. Kvällen spenderades hos Linn G där vi styrt upp julfika. Var dock trött och kände mig misslyckad efter beskedet om rekryteringsdagen, sorry folket för en tråkig Emelie! 
 
Nu väntar jag på att karln min ska sluta jobba och komma hit, så glad att jag slipper sova själv inatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela