Emelie Jonsson

Helgen

Publicerad 2014-05-11 21:38:55 i Allmänt

I fredags var jag glad för att det var helg, inte för att jag jobbat något under veckan men helg är ju alltid helg!
 
Jag och Lucas var på bio på fredagskvällen och såg Divergent, exakt min typ av film så jag älskade den!! Tips om ni ska på bio snart. 
Har inte hänt så mycket annat spännande i helgen. Jag var ute på en 2 timmars promenad i kallregnet pga ledsamt och argt humör, gick bla förbi Sandbacka och besökte farfars grav. Jag har haft myskväll med mitt hjärta och sett en massa Game of Thrones avsnitt, fantastisk serie verkligen. Jag har spenderat tid på PVJ och pratat med läkare, och sen har det inte hänt så mycket mer.
Hoppas på en bra vecka nu och att dom ringer från jobbet lite mer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela