Emelie Jonsson

Yran 2014

Publicerad 2014-06-05 19:54:16 i Allmänt

Bild 1,3,4 & 6 är stulna från Linni !
 
Brännbollsyran detta år var FAAANTASTISK. Hade inge vidare tur med vädret, men fan vad kul jag har haft det! 
Fredagen började somsagt med brännboll. Gick väl sådär för vårat lag. Vi gick inte vidare efter gruppspelet och alla var blöta och iskalla, men tycker vi kämpade på bra i våra linnen! Sen sprang jag & Lucas raka vägen hem och in i bastun, tog en cider och åt lite godis och sen var det dags för grillmiddag/förfest med världens bästa människor. På kvällen såg vi Daniel Adams-Ray (som körde både Gubben i lådan och Gryningspyromanen, efter det var jag mer än nöjd!!) och Martin Garrix. 
På lördagen var jag bakis och trött men lyckades tagga till ändå! Började kvällen med pizza och förfest innan vi for till Campus. Kom fram när Movits börjat spela, så vi såg klart dom och hängde sen i öltältet tills det var dags för DADA LIFE!!!! Perfekta avslutet på yran. 
 
Lagbild från Vickans instagram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela