Emelie Jonsson

Your lips are like wine and I want to get drunk

Publicerad 2014-06-08 22:05:47 i Allmänt

Så var helgen slut och imorgon väntar jobb. Men det har ju faktiskt varit långhelg och jag jobbar bara halvdag imorgon så det känns rätt okej ändå! 
I fredags var Lucas och jag på IKEA heela dagen lång. Kom ut därifrån några tusenlappar fattigare men med en hel del saker! Så nu är vi ett steg närmare att kunna inreda lägenheten sen när vi får den, för i sommar ska vi faktiskt flytta ihop ♥ 
 
Idag har jag spenderat några timmar på Bettnes med folket! Kollade när Lucas & Emil spelade sina matcher, och sen var tanken att vi skulle steka i solen men då kom molnen och en massa dimma.. Men kanske var lika bra, för på den korta tiden solen var framme han jag bränna ryggen ändå haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela