Emelie Jonsson

Jul och nyår

Publicerad 2014-01-03 22:43:00 i Allmänt

Nu är det nästan 2 veckor sen jag tittade in här sist, så nu kändes det rätt med en liten uppdatering. 
Har haft en superbra julafton här hemma med massa god julmat och fika, fina julklappar och kvalitetstid med släkten. Sen har jag hunnit med utgång på juldagen med pojkarna, middagar, en natt på hotell med mitt hjärta, och vips så var det nyårsafton!
 
I år spenderades nyår hemma hos Gurra med alla mina favoritmänniskor! Vi lagade 3rätters, drack massa go dricka, skålade med skumpa och kramades på tolvslaget (och pussade på karln min såklart), körde allsång till ABBA, drack lite till och efter halv 5 någon gång fick jag & Lucas äntligen tag i en taxi hem. Så nöjd med kvällen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela