Emelie Jonsson

Stockholm och AVICII

Publicerad 2014-03-04 21:55:07 i Allmänt

Jag har haft en helt fantastisk helg i Stockholm. Så mysigt att få gå runt i stan med världens bästa kille, sova i en stor och mjuk hotellsäng, äta massa gott och bara ha det bra några dagar. 
 
Sen var vi ju och såg Avicii också, vilket var HELT JÄVLA MAGISKT!!! 
Går inte riktigt att beskriva känslan att få stå där i publikhavet med alla människor, känna musiken och basen i hela kroppen, se den grymma ljusshowen som följde med varje låt och hur alla i publiken dansar tillsammans. Sånt jävla lyckorus!
 
Innan konserten träffade vi Sara & Malin och tog några cider på vårat hotellrum, sen hoppade vi på tunnelbanan till Tele2 arena. Väl inne ställde vi oss i kön till barerna och där fick vi stå ett bra tag, var lite orolig att Avicii skulle hinna börja spela medans vi stog där! 1 hel jävla timme köade vi, sen fick jag min cider och glas vin som halsades snabbare än någonsin förr och så sprang vi iväg för att få en bra plats bland alla tusentals människor. 
 
Jag skulle lätt kunna stå i det där publikhavet för resten av mitt liv och vara lycklig med det, inga problem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela