Emelie Jonsson

bilder från thailand

Publicerad 2008-04-06 17:11:49 i Allmänt

Laddar upp lite bilder från thai nu, ska skriva om resan en annan dag :)
Man får INTE ta några bilder.


                                                    

första kvällen, utsikten från balkongen, havet, min familj, starbucks - mmmums, Koh Khai Nok, Koh Khai Nok, utsikt från resturangen La Tasca (där man förövrigt åt frukost), jag på balkongen, jag igen, stranden, två elefanter som kom till stranden samma tid varje kväll, Lime Bar, broder och jag, Starbucks i Patong, mami och jag (jag bjú), broder och jag på Koh Khai Nok, från speedboaten, jag på ön, utsikt vid elefantridningen (det syns inte på bilden, men där, där var det så sjukt vackert!), elefantridning, safari, majsgrillning, jag bjú, jag gillar den klänningen =] (köpt i thai på stranden), thaimassage, jag, fick manikyr - nöjd, utsikt från La Tasca igen, hotellobbyn, broder vid poolen, pool, bara en pic

Hmm, det blev ganska många bilder nu.. (dock inte i närheten av hur många vi tog, haha) det blev lite rörigt ;p och vissa bilder kanske är lite tråkiga, men det är för att visa hur det ser ut där (fast det går inte att visa hur fint det verkligen är, men thailand är iaf otroligt vackert)
Man får INTE ta några bilder.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-04-06 19:29:50

Men gud så härligt!

Postat av: Linn

Publicerad 2008-04-06 22:28:11

Meen fyyy fan på dig Emelie!
JAg dööör av avundsjuka!
Lilla fina du är, puussss

Postat av: >Guna. ~~

Publicerad 2008-04-08 17:05:57

oh. ska jag undra vrf du längtar tbx så mkt ??? :O
wiee* vilken modell du är. :D*

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-04-08 17:34:27

Men ååååååååå det såg väldigt härligt ut jag vill också åka dit. Ajuste det ska jag ju göra om ca en vecka. (skojja ba)

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-04-08 17:36:00

Okej jag skojade inte om att jag ska åka dit för det ska jag ju men jag var ju inte seriös att vara så dum. Fast nu skrev jag så sjukt mkt så jag fattar inte själv men skit samma :P

Postat av: carro

Publicerad 2008-04-09 12:33:52

shiiit=) de där såg inte helt fel ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela