Emelie Jonsson

söndag

Publicerad 2008-04-06 01:00:22 i Allmänt

tjohoo =)
Sa förut att jag skulle skriva om thai resan och visa bilder, och det ska jag göra också. Om jag hinner gör jag det imorgon :) Annars på måndag, vi har btw ledigt den dagen =D kingeling

Jag och mamma och solade solarium en snabbis idag. det syns ingen skillnad för mej, haha. Sen blev jag inte så brun i thailand heller, men min hud kan inte bli riktigt brun ;p synd för mej
Imorgon måste jag pluggaaaa. har so prov på onsdag, och när vår lärare berättade om provet lät det som att det "bara är ett litet prov", fast det är 40sidor i boken och anteckningar man ska läsa. och inget fastnar heller när man pluggar, kan bero på att det är så sjuukt supertråkigt.

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela