Emelie Jonsson

290808

Publicerad 2008-08-29 17:19:09 i Allmänt

Så, nu är första riktiga skolveckan avklarad! Det enda bra med skolan är att jag uppskattar helgerna mer.
I helgen ska jag sova. Jag är så trött att det inte är kul längre, jag håller hela tiden på att somna på lektionerna.
Sen kan jag inte riktigt lita på mej själv på morgorna, jag är så trött då och om jag råkar stänga av väckarklockan och sen blundar en sekund så kan jag ha somnat om igen. Jag skulle behöva någon som kom och ryckte upp mej ur sängen på morgonen ;p

Hade förövrigt orientering på gympan, gick riktigt kasst. Jag är ingen skogsmänniska, och jag ser inget nöje alls med att snubbla runt helt vilse i skogen med en karta i handen som jag aldrig vet om jag håller åt rätt håll eller inte. Det är bara frustrerande när man ser hur tiden rinner iväg och man ändå inte kan hitta de jäkla kontrollerna.
heheee, nu ska jag sluta klaga

Annars har jag inga speciella planer för helgen än så länge, men något lär jag hitta på :) 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela