Emelie Jonsson

Första dagen

Publicerad 2008-08-20 21:58:44 i Allmänt

Självklart skulle jag försova mej imorse, smidigt. En halvtimma senare än jag tänkt vaknade jag till, men jag hann i tid iallafall. Så ingen större skada skedd :) (förutom att jag fick lite småpanik där ett tag)
Denna första skoldag gjorde vi inget speciellt, det vanliga: fick scheman, skåp, lite information, osv.. eller, vi planterade faktiskt om blommor också ;p

Och imorgon ska hela arbetslaget åka till bettnesand (=strand, hav), oavsett väder. Jag ber för att det inte ska regna, ni kan väl hålla tummarna för oss?
Känns bara drygt att åka dit, men det är bättre än vanliga lektioner iaf!

Hoppas att ni har haft en bra dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela