Emelie Jonsson

Frustration

Publicerad 2008-08-12 21:22:54 i Allmänt

Jag försöker fixa till min blogg design lite, och snart blir jag tokig.
Det är nästan så att jag sitter och drar mej i håret & det är inte långt kvar tills jag skriker rakt ut i ren frustration
Som ni kanske förstår går det inte bra =)
Men nu ger jag upp för stunden och får fortsätta tjafsa vidare med detta senare


Från det ena till det andra, imorgon kväll blir det nog bio med Sara och Pauline! =)
Mamma Mia denna gång, eller hur tjejer? Kanske är det bäst att vi bokar biljetter också ;p
När jag vaknade imorse lyste solen in genom persiennerna och jag fick bråttom upp och skulle ut på balkongen.
Men, jag hann sitta där ett litetlitet tag och sola. Och sen kom värsta molnen : ( heh, synd

nä, nu ska jag kila.
hare bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela