Emelie Jonsson

hatar-att-komma-på-en-rubrik

Publicerad 2008-08-11 01:47:20 i Allmänt

Hej!
Sitter just nu och lyssnar lite på musik, chattar på msn och sms:ar med söt-Sofie som inte kan sova :)
Några nya plagg har även tillkommit i min garderob efter lite shopping idag (tack mamma!), men det är fortfarande saker som jag skulle behöva köpa: stora och varma koftor, mysiga sjalar, ny jacka, osv
Sängen känns ganska lockande för tillfället, känner att huvudvärken som kommer smygande snart kommer slå till med full kraft.

Sen att skolan börjar snart är inget jag ens vill tänka på, har bara lust att gå och gräva ner mig varenda gång den tanken dyker upp. Nej, sommarlovet skulle gärna få vara några veckor längre

Nej kära läsare, sovdags nu. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela