Emelie Jonsson

Helgen

Publicerad 2008-08-18 22:25:46 i Allmänt

Fredag
Var först på stan ett tag på dagen för att hämta ut biobiljetter (bion blev uppskjuten till nästa dag, lördag) och handla på Hemköp.
Hem, åt och stressade mej färdig, sen bar det av till Nydala och What-a-Festival!
Jag och tjejerna köade alltså i 2 timmar till hela grejen, allt för att få en adam tensta tröja. haha! ( det var bara de 150 första som fick det)
jo, blev en trevlig kväll. Värt de 30 spänn inträdet kostade =) Träffade på en massa fina människor, osv.. Hade varit ännu bättre om det inte var så grymt kallt ;p

Lördag
Gjorde absolut ingenting på dagen.
Men på kvällen mötte jag upp Linn, Sara, Amanda och Pauline för bio!
Vi såg alltså Mamma Mia, bra film :)
Efter bion gick vi en sväng först ner till hamnmagasinet och Edge för att kolla läget, sen vidare en sväng genom stan.
Träffade också på en kille vid namn markus, kul typ :) haha

Söndag
Slappade mest


Och idag vaknade jag imorse, tidigt, av att värsta ovädret. lät som en orkan/tsunami utanför fönstret. lovely
Råkade sedan bli något förbannad när pappa kom in och sa något imorse, och jag vet inte ens varför. haha!
Vaknade nog liiite på fel sida, eller jag var inte så vaken överhuvudtaget..
heh, hoppsan. Förlåt pappa :]



allt för mig just nu, ciao!

Kommentarer

Postat av: carl

Publicerad 2010-05-13 09:09:48

Tunga ord: "förlåt pappa" värmer in i benmärgen, visar din fina själ!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela