Emelie Jonsson

rubrik

Publicerad 2008-08-04 22:31:08 i Allmänt

Jag och mamma försökte oss på att göra ananas-milkshake för ett tag sen.
Resultatet blev väl, jaa.. Inte sådär jättegott om ni frågar mej (= heh, värt ett försök iaf
Men nog föredrar jag allt den klassiska jordgubbsmilkshaken

Förvörigt har jag tandläkartid igen imorgon. ångest
usch. Ska laga något litetlitet hål, och jag vill verkligen inte. haha
Ska fortsätta lyssna lite på musik nu (just nu spelas Generation Ex - Kent) och läsa bloggar


det var allt för mig, ciao!


 

Kommentarer

Postat av: spänn

Publicerad 2008-08-05 13:20:11

Svar:

Vet inte riktigt nu heller..... :P Nån gång efter att vi kommit hem från Riga alltså efter den 13:e

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela