Emelie Jonsson

GOD JUL!

Publicerad 2008-12-24 01:10:29 i Allmänt

Klockan är just nu 00:44 vilket innebär att det är Julafton!
Imorgon, jag menar idag, blir det först julfrukost hos mormor&morfar med släkt, sen fika hos farmor&farfar och sedan kommer släkten hem till oss för att äta, osv. Hjälp, jag kommer sprängas av all mat! Men är det jul så är det :)

Igår, tisdag alltså, var väckarklockan ställd så jag skulle upp i tid för att springa ner på stan och trängas med alla andra människor som är ute i sista minuten. Så på stan spenderade jag början av dagen. Vid 5 gick jag och familjen över till mostern min för att ha någon slags "lilla julafton" med släkten :) blev tortilla med någon fyllning till middag och sen fruktsallad ;D inte det traditionellaste om vi säger så, men mysigt iaf (: Annars har jag idag slått in lite julklappar och bakat.

Och nu ska jag slå in de sista julklapparna,
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela