Emelie Jonsson

Snart så!

Publicerad 2008-12-31 17:15:20 i Allmänt

Så var sista dagen på år 2008 här. Jag kan inte förstå hur snabbt det här året har gått. Mitt år har varit både upp och ner, men säg mig vem som har ett liv som inte är som en berg och dalbana ibland?
Runt påsk var jag i Thailand för första gången, och ditt tänker jag allt fara igen! Och här hemma i Sverige har jag inte bara suttit här i Umeå. I somras var jag i Stockholm och Vikingstad. Och upptäckte ett nytt superställe att vara på sommaren, Varamon. Sedan var jag i Göteborg för första gången nu på höstlovet för att hälsa på min moster.
Annars då detta år? Många fina minnen har jag, och jag är så glad över de nya vännerna jag träffat.
Såklart har det gjorts misstag, men livet är inte en dans på rosor.

Inför 2009 har jag inte direkt några större förväntingar. Måste däremot fundera mer på mitt gymnasieval, men det ska nog ordna sig. Jag hoppas 09 blir ett bra år, och allt jag behöver är min familj och mina vänner.


GOTT NYTT ÅR

 

Kommentarer

Postat av: carl

Publicerad 2010-05-13 09:18:22

Fina tankar av en klok flicka!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela