Emelie Jonsson

walkaway

Publicerad 2008-12-27 02:06:43 i Allmänt

Hey! Hade ni en bra julafton?
Min var iallafall bara bra! Morgonen började med att mamma&pappa kom och väckte mig med choklad, Ben&Jerry´s Bohemian Rasberry och en tidning. Inte helt fel :) Dock vaknade jag en timme senare än planerat, så det blev stressastressa för mej, men jag hann bli klar tills vi skulle till mormor&morfar för frukost. Efter det åkte vi somsagt till farmor&farfar för att fika, var himla mätt fortfarande då, så det blev inte mkt fika för min del.
Vid 3, Kalle Anka time, började släkten droppa in. Som vanligt lite halvkaos med matlagning, osv. Och alldeles för mkt mat lagades, som vanligt ;D så nu har jag bara ätit julmat de senaste dagarna, börjar bli lite less nu
Förövrigt nöjd med julklapparna :)

Och nu är nyårsplanera klara, känns bra. Så nu taggar jag nyår! :) Har ikväll suttit på Wayne´s med en stor chai latte tillsammans med Sofie, Pauline och Sara i ett par timmar. Planerat för nyåret då och pratat en massa :) bara trevligt!
Ska på stan imorgon så jag ska försöka komma mig i säng snart också :) sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela