Emelie Jonsson

no more

Publicerad 2008-02-29 21:50:02 i Allmänt

Känns grymt skönt att ha sportlov nu, yees
Precis som alla andra dagar börjar morgonen med att väckarklockan ringer och jag masar mej dötrött upp ur sängen. 
Vid kvart över 9 ringer Linn på dörren och vi går ner till Åhléns, där vi nu praoat i 2veckor (på cafét/resturangen)
Känns tråkigt att praoen är slut nu.. men jag är pepp på lov :)
När jag kom hem hittade jag en av mina mostrar vid datorn, ett tag senare kom en till av mina mostrar. Dom stannade och åt middag med oss, tacos. mmums :)


Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är sjukt trött. tidigare somnade jag halvt i soffan

det blir nog att se på en film/tv, eller zimmer 483 (live dvd med Tokio Hotel) ikväll.


Imorgon blir det kanske stan lite snabbt, måste köpa ny foundation ;) blir nog samma som förut, dream matte mousse från Maybelline
Och, för några dagar sedan var det vårigt och fint ute. hade planer på att köpa en ny vårjacka, och leta ny vinterjacka nästa vinter. men, nu har det dom senaste dagarna snöat en massa och det är kallt. imorse när jag vaknade var det minus 11. jättekul, not. jag som var glad att det äntligen började gå mot våren, men nehe. inte här uppe i umeå.. :(


nu ska jag gå, ha det fint

/ e


 lessss (jag bjú)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela