Emelie Jonsson

shopping

Publicerad 2008-02-23 15:13:16 i Allmänt

Istället för att ta en lång sovmorgon imorse klev jag upp och gick ner på stan. Hann dock inte vara där så länge.
Kom iaf hem med: 

  • Ett par ballerina skor (kunde inte låta bli att köpa, hittade dom på rea. av märket Don Donna)
  • en tunn grå kofta
  • ett par örhängen
  • en kort vit kofta
  • en vit klänning

Får se om jag lägger ut några bilder på mina inköp sen.
Måste bl.a även köpa nya jeans (varför hittar jag aldrig några jag gillar?), skor, jacka, osv. Men de sakerna får jag titta efter en annan dag.

Just nu känns allt ganska fucked up, men jag överlever.

Vad som händer sen idag vet jag inte, blir väl att se melodifestivalen ikväll iaf. Enda anledningen att jag kollar på det är att det är lite av en tradition. Den blir bara sämre och sämre för varje år enligt mej.. ; )

Anyway, ha en bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela