Emelie Jonsson

we live like this

Publicerad 2008-02-24 19:02:55 i Allmänt

Ännu en tråkig söndag, hataaa.

Fixade min blogg lite, men är inte säker vad som var bäst. Som jag har nu eller det förra? lämna gärna en liten kommentar.
men jag får aldrig till min blogg riktigt som jag vill. och det är ju lite.. synd ; )
förövrigt är jag lite sugen på att blondera mig eller något, om det blir så vill jag gärna bli blondie innan thailand. så håret kan solblekas lite till där. men jag får se hur det blir med den saken
I veckan fortsätter praoen, och sen är det sportlov! härligt

 Är också sugen på att köpa ett par Bamboo örhängen, (<-- kanske ett par såna?) men det får nog blir efter thailand isåfall.

Låttips:
Columbus - Kent
I´m yours - Jason Mraz
Curly sue - Takida
No you hang up - Shayne Ward

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-02-24 21:06:31

Bamboo örhängen är sjukt snygga:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela