Emelie Jonsson

Fredag den 13:e

Publicerad 2008-06-13 17:36:31 i Allmänt

Ja, fredag den 13:e idag. Hur är det mer er, är ni vidskepliga? ;) Själv tror jag inte så värst mycket på sånt.

Idag har jag iaf haft en fin dag på stan med Linn. Kollat runt i affärer, käkat glass på mcdonalds, snackat, osv. mys
Sen ska jag nog klippa mej snart (äntligen?!), men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra med håret. Klippa lugg, bli blondie, färga mörkare, bara klippa upp, HJÄLP?

Har inte så mycket mer att berätta nu, förutom att jag är grymt avis på Kenza som ska få se tokio hotel live igen :)
Jag hoppas att den dagen jag får se dom live kan komma snart, gärna nu?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela