Emelie Jonsson

söndag

Publicerad 2008-06-22 22:47:00 i Allmänt

Ikväll har större delen av släkten (på mammas sida) varit och ätit middag hos oss. trevligtrevligt
Sedan ville min lilla kusin Moa, min prinsessa, så hemskt gärna att jag skulle komma ut och leka kurragömma med henne. Och det slutade med att jag fick smyga runt bakom buskar, det är inte lätt att säga nej till hennes puppyeyes kan jag säga ;)

Jag har också en litenliten fråga, funderar på att byta visningsbild (och fortsätta ha den stor). Men jag hittar inte stycket i stilmallen där man kan fixa det. Om det är någon som har mallen Fashion (tror jag att jag har, haha), ungefär vart hittar man det stycket då? :)
(Vet inte om någon förstog min dåliga förklaring nu, haha)

Tänkte gå och äta upp gårdagens godis nu :] (som jag åt igårkväll när jag kollade på Step up, faktiskt riktigt bra film).
Ha en bra söndagskväll! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela