Emelie Jonsson

måndag

Publicerad 2008-06-16 20:36:25 i Allmänt

dålig uppdatering, i know. Bloggtorka, och det är sommarlov. säger väl allt?
Sitter just nu och sms:ar lite med Klara :) hihi
Dagen har jag tillbringat på stan med mina käre mor, har shoppat: skor, örhängen, linne, bikini

Midsommar på fredag, kvällen spenderas nog i en vit klänning i stugan med släkten.
Och snart kommer kusinerna från vikingstad upp och hälsar på :) förvörigt, som jag kanske nämt förut, bär det av till huvudstaden och vikingstad lite senare i sommar. Och såklart blir några trippar till stugan med studsmatta och bad. Sen kompisar, sol, glass, och förhoppningsvis en massa mysiga grillkvällar.
Jag älskar sommaren.

Hoppas ni får en bra måndagskväll!
pusspuss

Kommentarer

Postat av: micaela

Publicerad 2008-06-16 21:08:23

ha en bra kväll =)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela