Emelie Jonsson

SOMMARLOV

Publicerad 2008-06-10 17:22:52 i Allmänt

Finally, nu är det sommarlov. Underbart!
En sak som inte är lika underbart är vädret, vad hände med det? Det har spöregnat hela dagen, så jag har inte haft någon sommarfeeling direkt..

Efter avslutningen drog jag, linn och sara till hedlunda och deras avslutning. Och Linn, söt som hon är, har ingen luva, paraply eller något så hon använder först ett Buketten papper som mössa och sen drar hon en plastpåse över huvudet, med två hål för ögonen. Jag och Sara garvade ihjäl oss och alla glodde som satan. Men vad gör det egentligen?

Som jag nämde tidigare kan jag lägga in någon bild (inte den bästa, men whatever) på kläderna jag hade på mig idag:
 
Till detta hade jag svarta tygskor, armband, röda naglar och lite smålockligt hår.


Och när jag kom hem fick jag detta av mina föräldrar :) Choklad, dricka, Ben&Jerry´s och 500kr.
Tacktacktack mamma och pappa!
Tror att jag bl a ska investera i en ny parfym, förslag på vilken?

Nej mina vänner, nu ska jag gå och hjälpa till med middagen. Tacos!
chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela