Emelie Jonsson

Söndag

Publicerad 2008-06-29 21:33:11 i Allmänt

tjoo :)
Sitter just nu och äter glass, hehe, och funderar om jag ska försöka komma mej i säng om ett tag. Är trött som ett as.
Vaknade av att telefonen ringde imorse, från mammas jobb, vid halv 7. Så jag gick upp ur sängen och satt mej i soffan och läste SOLO/kollade på tv. Satt där ett litet tag innan jag somnade. Jag har inte heller kunnat sova typ nåt alls inatt, varför vet jag inte :(

Hursomhelst, kollar ni på EM finalen i fotboll då?
Kan säga att det gör inte jag, har inte riktigt förstått hela grejen med det roliga i fotboll, haha
Men jag hör om något speciellt händer. När spanien gjorde mål vrålade nämligen grannen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
hahaha

Ska kila iväg och kolla på Mia & Klara nu, humor :)
Imorgon blir det stan med Sara en sväng, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela