Emelie Jonsson

tisdag

Publicerad 2008-06-09 14:57:38 i Allmänt

Sista "skoldagen" är avklarad! yeeeees. Och imorgon är det då såklart skolavslutning. Jag har inte riktigt fattat det än.
Det som är lite tråkigt är att vädret idag är skitkasst, det är kallt och det har regnat. hmm
Jag hoppas på bra väder imorgon, men det låter som att det här tråkiga väder ska hålla i sig..

Hursomhelst, provade min klänning jag ska ha på skolavslutningen nyss. Kan visa den imorgon, om jag kommer ihåg ;p haha
Dragkedjan som sitter i sidan på den (så att man lättare ska få av/på sig den) verkar ha gått sönder lite. Det fastnar när man dragit det halvvägs. Så först höll jag inte på att få på mig den och sen fastnade den när den skulle av. Lyckat :)

Nu tänkte jag dra mej vidare mot soffan med en tidning, men när jag kastar en blick in i mitt rum ser jag att det kanske är i stort behov av städning.. Ser lite smått ut som ett bombnedslag där. Halva min garderob ligger kastad över hela rummet, skrivbordet är täckt av en massa olika saker, oooooosv.
Men ha en fin måndag!
puss

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-06-11 21:31:55

Haha mitt rum ser likadant ut :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela