Emelie Jonsson

1/3

Publicerad 2008-03-02 00:00:00 i Allmänt

God kväll kära läsare!
Haft en bra lördag? (den är dock slut om 10min men whatever)
min har varit sådär.
men pizza till middag var inte helt fel ;)
kl. 8 blev det såklart melodifestivalen, låtarna i denna omgång var bättre än tidigare. eller, de flesta var väl helt okej.
Sen får jag ju inte glömma den söta Björn Gustavsson, puss på han

Imorgon måste jag nog städa mitt rum, har skjutit upp det några dagar nu. dags att ta iut med det
Sen måste jag fortsätta på min stickning, har inte kommit långt alls. men saken är den att jag inte riktigt gillar att sticka, alla säger att det är så avslappnande, osv men jag tycker inte det. Håller på att sticka en mössa till syslöjden, och det är varannan avig och varannan rät maska. hoho, blir tokig
hursomhelst, känner mej inte speciellt trött just nu. men klockan är inte så mkt.
fast det lär väl inte dröja innan pappa min kommer och säger att jag måste stänga av datorn.. men än så länge har han inte sagt något, haha
ha en fin kväll/natt
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela