Emelie Jonsson

16 mars

Publicerad 2008-03-16 16:55:57 i Allmänt

Så var det söndag igen, den har dock inte varit lika tråkig som söndagar brukar vara för mej.
har varit en sväng på strömpilen idag, hittade lite saker där :) om jag hinner kanske jag visar vad jag köpte sen (om jag har minne kvar på kameran)
Just nu sitter jag och gör klart mitt svenskatal, som jag måste redovisa imorgon.. jag hatar muntliga redovisningar.

Igårkväll var riktigt kul. Först träffade jag sara och linn på hedlunda, därifrån tog vi bussen till johanna. väl där gick vi och handlade chips, godis och dricka som vi tjockade oss med. sen blev det melodifestivalen som jag såg med 8andra personer. :) det var länge sedan jag hade så roligt som igår

vad tycker ni om att Charlotte Perelli vann då?
själv tycker jag att det var braaa :)
och björn gustavsson, han är bäst. så är det
och med pilotglasögonen, snyggast!

nu måste jag fortsätta med mitt svenskatal, sen plugga lite annat.
ha det kung
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela