Emelie Jonsson

7/3

Publicerad 2008-03-07 21:44:35 i Allmänt

Hej, allt bra?
igår var jag ner på stan ett litet tag, har typ 500 saker (okej, inte direkt) jag behöver köpa till thailand, osv. och vad kom jag hem med från stan?
absolut ingenting. greeeeat
Förövrigt vill jag verkligen ha sommar just nu, är så less på vintern.
till sommaren ska jag försöka övertala mina föräldrar att vi kan åka ner till södra sverige. och där hälsa på några av mina kusiner som bor i vikingstad (det är så mysigt där), sen åka en sväng förbi Stockholm. älskar den staden


På måndag börjar skolan, känns inte kul kan jag lova. men jag behöver bara stå ut med den i ca. 1 vecka, sen blir det thailand!
ska dra nu, men ha en fin fredagskväll allihopa!
puss

 last summer, i södra sverige. underbaaart
denna bild är tagen av mej, och man får såklart inte ta några bilder från bloggen utan tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela