Emelie Jonsson

Fredag

Publicerad 2008-03-14 23:53:17 i Allmänt

måste säga att det känns jättehärligt att det äntligen är helg. :) ni håller med, right?
fast min helg kommer inte vara sådär jättekul. Måste plugga en massa, samt handla och börja packa till thailand.
skulle egentligen kanske ha åkt till Skellefteå, men jag hinner inte.. =/
Skolan idag var inte så jobbig, förutom matteprov, B-delen, imorse..
Och spanskan var faktiskt trevlig ^< ett kort läxförhör, sen satt jag och pratade/skrattade med folk resten av timmen.

min fredagkväll har varit ganska händelselös, men jag är så trött att jag inte orkar göra något. haha
har bara suttit och kollat på tv med min lillebror, det blev national tresaure som gick på 5:an ;)

ha en fortsatt fin kväll.
puss

image27
26 december 07
hanna, klara, carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela