Emelie Jonsson

god morgon kära läsare!

Publicerad 2008-03-18 10:12:40 i Allmänt

God morgon!
jag hann med att skriva ett till inlägg innan jag åker, haha ;p
om ett par timmar flyger jag till Stockholm, och sent ikväll går flyget till thailand!
jag tror att det mesta är packat nu (hoppas jag), ska väl gå och lägga ner det sista om ett litet tag.

Som vanligt blev jag uppe ett tag inatt för att packa, så är det alltid i min familj ;p
Självklart är min th biljett nerpackad (äh, måste kolla det bara för säkerhets skull nu..) ^<
jag taggaarrrrr konserten (tjatar om den hela tiden tyvärr ;p), sen ska jag träffa carro och klara där =D saknar er tjejer

nu måste jag dra, HA DET KUNG
Chiao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela