Emelie Jonsson

HEJDÅ SVERIGE

Publicerad 2008-03-17 23:54:07 i Allmänt

Imorgon är dagen här, dagen då jag åker till Thailand =D det ska bli helt underbart. dock längtar jag inte till flygresan, hatar att flyga.. uusch.
Jag blir borta i ca. 2veckor, sen flyger jag över 1000 Meere (haha) tillbaka hem för att se Tokio hotel live i Stockholm - 3/4. L-y-c-k-a.

Nu måste jag gå och packa det sista, så jag kommer mej i säng någon gång!
Ha det fint i Sverige alla söta människor, jag kommer iaf ha det kung =]
kommer nog inte hinna blogga nå mer innan jag åker, men jag kanske kan fixa en dator nere i thailand. får se
PUSS & KRAM
/ e

Kommentarer

Postat av: swexim

Publicerad 2008-03-18 16:10:54

Lycka till där:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela