Emelie Jonsson

i know, jag skriver mkt om th

Publicerad 2008-03-04 00:14:34 i Allmänt

Snart var denna måndag slut, har väldigt tråkigt så jag skriver ett till inlägg. haha

tidigare idag fick jag veta vad man skulle göra för att vinna meet&greet med th. jaa, vad ska man säga? det kommer aldrig gå. speciellt inte eftersom att jag åker till thailand den 18mars och kommer hem samma dag som konserten är.. soo, jag får väl bara säga grattis till de lyckliga personer som får träffa dom..

Som jag tidigare nämnde spelade tokio hotel sin första konsert på den nya turnén i Bryssel tidigare ikväll (eller, igår blir det väl nu? ;p)
Spellistan såg då ut såhär:
- Break away
- Final day
- 1000 Oceans
- Live every second
- Love is dead
- Sacred
- Scream
- Black
- On the edge
- Ready set go
- Reden
- Wir sterben niemals aus
- Don't jump
- Geh
- Ich bin nicht ich
- Raise your hands together
- Monsoon
- In die nacht
- Rescue me
- Forgotten Children
- By your side
Jag är så glaaad, 21 låtar!! :D :D :D
jag antar att dom kommer spela samma låtar här i Sverige. men det hade gärna fått vara fler tyska låtar.. så man kan ju alltid hoppas att dom kör några fler såna här ; )
men hursomhelst är jag sjuukt glad!! 21 underbara låtar

just nu sitter jag och stickar, yees. stickningen ska väl helst vara kvar på måndag, så det är inte direkt av fri vilja jag sitter här med mitt garnnystan..
sen blir bion jag nämnde tidigare kanske på onsdag istället?
vi ska nog se någon av de här filmerna:
Juno
Morgan Pålsson - Världsreporter
PS I love you
Är det någon som rekommenderar nån särskild av de filmerna? ;)

Ha det bra!
/ e


Kommentarer

Postat av: micas

Publicerad 2008-03-04 09:37:21

Juno är otroligt bra =)

Postat av: thess

Publicerad 2008-03-04 15:14:48

Ska också på konserten! :D har du sitt eller stå?

Postat av: thess

Publicerad 2008-03-04 15:15:39

förresten, vad behövde man göra för att få träffa tokio hotel i m&g? :O var det nå svårt??

Postat av: emelie

Publicerad 2008-03-04 16:41:44

micas: okej, najs :)
thess: härligt! stå.
vet inte hur Okejs tävling ser ut, har bara läst om Fridas ;p köp Frida nr. 5 så står allt. för att beskriva kort så ska man klippa ut 2"tävlingskuponger" ur 2nr av frida tidningar, sen komma på en fråga man vill ställa till th :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela