Emelie Jonsson

måndag

Publicerad 2008-03-10 15:05:21 i Allmänt

Hej kära läsare :)
skola idag igen då, men det var ganska chill. jag och Linn hade skolprao (A)
fick sluta tidigare också, så när jag kom hem satt jag mej framför datorn med en kopp varm choklad. Kändes behövligt efter att ha traskat hem i detta skitväder. regnigt, fuktigt, kallt, slaskigt och halkigt

Senare i eftermiddag åker jag nog en sväng till InterSport och Strömpilen.
sen måste jag plugga en massa matte & biologi. samt sticka ca. 20cm till och leta fakta till mitt svenskatal. och så får jag ju inte glömma alla saker jag måste fixa med till thailand ;p
kommer nog ha ganska fullt upp i veckan, så mitt bloggande blir inte direkt det mest aktiva

Ha det fint, och lämna gärna en liten kommentar ;)
Chiao!

Satt och kollade på lite bilder från Cypern resan (sommaren 2006), så jag bjussar på några bilder därifrån!
     
blev bara en massa "naturbilder", men det får ni leva med. haha :)
Som vanligt får ni inte ta några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela