Emelie Jonsson

today

Publicerad 2008-03-08 20:06:52 i Allmänt

Hej, haft en bra lördag?
min dag har ba varit bra. drog ner en sväng på stan med Sara, mkt nice :)
enda inköpen idag blev en tidning (Okej) och godis, haha
träffade lite trevligt folk på stan också
sen hem. satt i mitt trapphus med sara ett tag också och pratade, åt godis, osv..
beställde  en tidning från presstop, dom hade inte fått in den på stan.. visar den när jag fått den :)

sitter nu och letar efter nån bok (pocket) på cdon som jag skulle kunna beställa, att ha och läsa i thailand då..
någon som har tips på en bra? :)
slänger in en bild på en trötta lilla jag, och en på mig & sara (lite suddig men)
nu blir det nog melodifestivalen, även fast björn inte är med.. :( (eller hur blev det?)
Chiao!

Kommentarer

Postat av: SARAKLARA

Publicerad 2008-03-10 14:47:28

men oj vilka fina bilder du har pemis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela