Emelie Jonsson

1 maj

Publicerad 2008-05-01 15:15:51 i Allmänt

Hej!
Hade alla trevligt igår? :)
Själv hade jag det supermys med linn, sara och amanda. Först firade vi Amanda som nu är 15, sen drog vi en sväng till campus :) träffade några från klassen där, osv
Sen hem till Amanda igen, där vi körde igång skräckismaraton med The grudge 1 & 2, och Saw (vi sparade dock 2:an till imorse ;p ). Vi får ta en natt med skräckisar igen va brudar?

Kom hem nån timme innan dansen började, vet inte vad som tog så långt tid men jag fick stressa som saaatan. Hann iaf trycka i mig en macka (frukosten imorse bestod av godis).

Nu måste jag slänga mej i duschen, fixa iordning mej lite och sen dra iväg till Linn och grilla med tjejerna!
Så ni får ha en trevlig kväll.
puss!

Kommentarer

Postat av: Spännispinn

Publicerad 2008-05-01 22:22:22

Jo, mer film måste det bli :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela