Emelie Jonsson

ännu en torsdag

Publicerad 2008-05-15 21:19:27 i Allmänt

Godkväll :)
Sitter just nu och renskriver min novell till svenskan som måste vara klar tills imorgon.
Allt är bara ganska så fucked up just nu, men jag överlever.

Idag var det iaf först skola, sen ner på stan en snabbis med linn och sara för att leta ett silvrigt tyg, att använda till dansuppvisningen. Och sen hade jag då dansss :) gick helt okej, dansen sitter nu iaf. Känns skönt, med tanke på att vi har uppvisning på söndag. Kom och kolla! Biljetter finns att köpa i Umeå dansskolas café.
Imorgon är det fredag, sen helg! Underbart. Lite synd att skoldagen är sjukast dryg och lång bara ;p
 
Nej, nu måste jag fortsätta skriva på novellen, ni får ha det bra :) 
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela