Emelie Jonsson

God morgon!

Publicerad 2008-05-03 11:09:32 i Allmänt

Eller jag kanske ska säga god dag?
hursomhelst, känner mig riktigt glad just nu! Det är strålande sommarväder ute, inte ett moln på himlen! Kollade på termometern för ett tag sen också, 18grader visade den i skuggan :)
Visst gör underbart väder stor skillnad?

Planerna för dagen är att åka och kolla på en ny cykel åt mej, äntligen :)
Sen ska jag och familjen åka över till min moster ikväll och fira hennes sambo som fyllt år.

Nu ska jag gå tillbaka ut på balkongen och njuta av solen!
Ha en underbar lördag ♥

Kommentarer

Postat av: Spänn

Publicerad 2008-05-03 22:08:27

Svar: Haaha jaa mitt lilla russin bekymmer :]
Hahaha, måste vara en riktig pappa film det där :P Jag fattade inte så mkt av det jag såg, inte för att jag ens försökte hänga med heller, så jag gav upp (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela