Emelie Jonsson

Haga steker och ler

Publicerad 2008-05-09 19:28:02 i Allmänt

Först, förlåt för dålig uppdatering. Har inte hunnit blogga helt enkelt.
Nu är det iaf äntligen helg, sjukt efterlängtat av mej. Skoldagen gick ganska fort, skönt. Sen är kemiprovet och musikredovisningen bortgjord :)
Förövrigt var vädret underbart tidigare idag, typ halva Haga satt ute och stekte :) men hur mysigt är det egentligen inte att på lunchrasten kunna sitta ute med vännerna, sola och lyssna på musik?

Igår hade jag också dansss, kul som alltid! (dansar streetfunk för er som inte vet ;p )
Dansuppvisningen på Idun närmar sig, och jag fick veta att min grupp ska vara med på samtliga uppvisningar nästa söndag :) ska bli himla kul, måste bara lära mej dansen helt nurå. haha

Vad som händer i helgen är oklart, men jag hoppas på bra väder.
Tänkte bara önska en fin fredag till er alla nu.
chiao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela