Emelie Jonsson

måndag

Publicerad 2008-05-12 15:36:03 i Allmänt

Hej!
Haft en bra dag? :)
Min har väl varit som vanligt, bara ännu en dryg måndag. Hade reflektion idag, så vi slutade vid halv 2 :) märkte dock inte av detta så mycket då jag stannade i syslöjdssalen och panik-sydde på min tunika ;p haha, jag kommer aldrig bli klar, jag är så seg.

Det otroligt roliga, not, som väntar mej nu är att plugga engelska. Men det är prov imorgon så jag har inte så mkt val. Och, imorgon är det orientering på gympan. fuuuck
Jag kommer tappa bort mej i gamlia skogen, få bo under en gran och ha en liten liten kotte som vän :(

Eftersom jag har absolut nada intressant att skriva, tänkte jag kila :)
bloggar senare om jag har tid.
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela