Emelie Jonsson

come on baby

Publicerad 2008-11-13 23:40:20 i Allmänt

Halvspringer runt i lägenheten för tillfället, känner mig något stressad. för mycket att göra och för lite tid
sitter och försöker trycka in lite biologi i huvudet, har nämligen prov imorgon.. Pluggandet har inte gått så bra, somnade i boken tidigare idag. illa
Håller också på att packa lite halvt, för imorgon drar jag med vännerna ut till tores stuga och blir kvar där till söndag :)kommer bli supertrevligt!
Ska återgå till allt jag håller på med nu, så jag kan komma i säng någon gång. Hoppas ni får en himla bra helg, för det kommer jag ha!

pusshej




I somras, en Anna Klara, en Linn och en Pauline på What a festival :)

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-11-14 07:13:48

haha jäklar va ljust hår jag hade;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela