Emelie Jonsson

Första advent

Publicerad 2008-11-30 21:36:23 i Allmänt

Fredag
Tjejkväll hemma hos mig med Linn, Sara, Amanda, Sofie och Pauline. Super trevligt med en massa skratt, fika, prat och film :) pauline, vår egen lilla fotograf, hade även med sin systemkamera, så en hel del fotande blev det också.

Lördag
Våldgästning av Micke slutade hemma hos Sara med singstar, prat och skratt till kl 2 :) vi sminkade även micke, haha!
Ännu en himla trevlig kväll med sara, andreas, micke, linn, tore, johan och nicke :)

Och idag då, kan ni förstå att det är första advent?! det kan inte jag
Var tänkt att ha en riktig plugg söndag för jag har en massa skolarbeten att göra, men icket. Fick istället lov att hjälpa till här hemma och sen har vi haft delar av släkten här på fika hela kvällen. Och nu orkar jag verkligen inte plugga, men imorgon måste jag verkligen ta tag i allt. något jag inte ser fram emot, huvva
Men hoppas ni har haft en bra söndag, kram!

ska försöka bli bättre på att ladda upp några bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela