Emelie Jonsson

I said maybe

Publicerad 2008-11-17 18:40:03 i Allmänt

Helgen var grymt bra! stort thanks till folket - sara, ah, micke, linn, sofie, amanda, tore,nicke och johan. Var somsagt i tores stuga, himla trevligt. Men kan lova att jag är sjukt sliten


Skoldagen idag var värsta på länge, haha. Även om det inte var överdrivet jobbiga lektioner. Jag var så otroligt trött, mådde inte helt toppen alltså
Men som tur var hade vi reflektion, så vi slutade före halv 2! Däremot kom jag inte hem förrän efter 3 nån gång. Jag, Linn och Sara låg i en korridor och pratade om allt. Om helgen och livet. Kändes riktigt behövligt att prata av sej, även om vi blev något känslosamma (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela