Emelie Jonsson

021108

Publicerad 2008-11-02 23:47:39 i Allmänt

Idag = sista dagen på lovet. Känns ganska surt, pallar verkligen inte skolan.
Men lovet har varit härligt, har haft det riktigt bra i Göteborg. Himla mysig stad alltså :) och telefonsamtalet från vännerna mina var ganska kul på tåget hem, trots allt ;)
Igår träffade jag somsagt Sara på dagen, och på kvällen mötte vi ah, tore, nicke och johan. Var tänkt att vi skulle handla godis och så på obs, men när vi kommer dit var det stängt.. Kändes inte så kul, när man gått hela vägen dit i det iskalla vädret. Gick istället hem till tore. Trevligt hursomhelst :)
Slutade sen med att några av oss sov över, somnade väl nån gång efter 4.

Idag har jag varit extremt seg hela dagen, har inte gjort så mycket. Hade tänkt försöka ta tag i skolarbeten idag, men det gick alltså inte så bra..
Har varit ute och gått ett tag innan middagen idag också, i ett försök att rensa huvudet på tankar.
Tänkte försöka komma i säng snart, så jag orkar upp till skolan imorgon
Godnatt!



Lady Gaga





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela