Emelie Jonsson

Slow down.

Publicerad 2008-11-19 14:39:19 i Allmänt

Sitter just nu och värmer mig med en kopp chai latte, himla kallt ute vill jag lova. Har inte haft några lektioner idag, utan vi 9:or har varit och besökt gymnasieskolor. Blev sam på Draggen och arena natur på Midgård för min del :)
Känner mig något förvirrad just nu angående gymnasievalet, tack o lov är det inte än det ska vara valt. Men tiden rinner iväg obehagligt snabbt, skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp en morgon och inser att det är februari
För tillfället känner jag lite smått panik över det hela, har inte så stor lust att börja gymnasiet överhuvudtaget. haha!
men, det ordnar sig nog :) 

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-11-19 15:02:44

var det något av programen som lockade? =) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela