Emelie Jonsson

and all I can taste is this moment

Publicerad 2008-10-12 21:50:26 i Allmänt

hello there,
jag har haft en riktig mys-söndag med sara och amanda. For först ner på stan för att hyra en film, men nehe det gick inte så bra. Köpte iallafall en massa godis, och sen for vi hem till mej för att leta upp en film att se. Slutade med att vi såg Saw 2 ;p Åt alldeles för mkt godis också, så något illamående var man allt när filmen var slut :)
Efter att ha chillat ett tag i min soffa drog vi oss ut för att ta en liten promenad med amandas hund. Gick längs strandpromenaden och pratade, bara härligt! 

I veckan väntar ingen skola, för vi 9:or har prao! himla skönt att slippa skolan ett litet tag
Jag, och alice, ska då praoa på dagis om jag inte har nämnt det :)
Är himla trött nu, så jag ska försöka att inte komma i säng alltför sent

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-10-14 15:13:58

sv: tack du:*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela