Emelie Jonsson

äntligen lov.

Publicerad 2008-10-24 23:16:04 i Allmänt

Ja, nu är det höstlov!!!!!! hur skönt som helst
På söndag åker jag till Göteborg och kommer hem nästa lördag. Ska bli himla kul att åka dit, har aldrig riktigt sett Göteborg :) men, jag blir ju borta större delen av lovet.. =/

Ganska dryg skoldag, men det funkade. Stannade och kollade på träningen till bräntiskampen också, jag taggar!!
och ikväll blev det bara en slapp hemmakväll, men det behövdes kände jag. Är helt slut, så jag hade nog inte vara så vidare rolig att vara med :)
har förövrigt fått skolfoto nu! haha. vi var hippies, kanske har nämnt det förut?

peeeace

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2008-10-24 23:24:18

göteborg är helt underbart! hoppas du får det great babe, så syns vi nästa helg pusspuss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela