Emelie Jonsson

dagis

Publicerad 2008-10-14 19:18:41 i Allmänt

inte världens bästa uppdatering från min sida,
men iaf, kanske kan ta och berätta lite om hur praoen går? Har bara varit på dagiset 2dagar hittills, det går finemang :) småbarnen är så himla gulliga! Det är allt bra kul, men jag blir helt slutkörd. haha!
Idag har jag bl a: varit ute en massa och gjort sandkakor & sandnallebjörnar/gett fart (STOR FART är det alla ska ha) åt diverse ungar när dom gungat, sjungit Pippi Långstrump x antal gånger för Ava (min sångröst är icket vacker, men thank god att småbarn inte bryr sej ett skit om sånt). Har också läst böcker, bevittnat hur speedade barn kan bli av en glasspinne, ritat, oooooooooooooosv :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka komma i säng tidigt. Börjar halv 8 imorgon, god morgon emelie alltså. Men jag slutar 1 så det känns ganska värt :)
Skulle egentligen behöva plugga nu men det orkar jag verkligen inte med ikväll ;p
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela