Emelie Jonsson

helg

Publicerad 2008-10-05 13:57:31 i Allmänt

Fredag
Efter en lång och dryg skoldag skyndade jag hem för att sedan stressa ner på stan. Träffade först Amanda och Sara för att köpa chai latte, sen gick vi vidare till Hemköp för att handla mat med en massa andra.
Hem till Linn efter det, där vi alla 12 pers klämde ihop oss i det lilla köket för att laga tacos, riktigt gott blev det (: Blev kvar där hela kvällen, men någon gång efter 1 var vi så trötta att vi som var kvar hos linn drog oss hemåt. 
Hade en mysig kväll helt enkelt :) linn, sara, pauline, micke, ah, sofie, amanda, johan, simon, tore och niklas

   
   


Lördag
Vaknade (läs: pappa väckte mig) vid halv 1, var hur trött som helst. Gjorde absolut ingenting fram till halv 5 då vi hämtade upp Sara för att åka till Aula Nordica. Där väntade standup showen med Özz, Soran, Måns och BJÖRN GUSTAVSSON (världens sötaste) 
Dom var grymt duktiga och jag & Sara satt och garvade ihjäl oss. Riktigt kul alltså!

   


Söndag
ja, idag alltså. Hittills har jag inte gjort något alls. Bara kollat på The hills och suttit vid datorn ;p 
Jag mår inte sådär jättebra, har lyckats bli sjuk igen. Så jag satsar på att bli frisk idag. Måste väl plugga lite också..
Jag har haft en riktigt bra helg, hoppas att ni också har haft det :)

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-05 14:19:40

härliga bilder! du jag tager en om dt går bra (?) :)

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-05 17:08:01

sv:dankedanke :) haft en bra söndag?

Postat av: Matilda

Publicerad 2008-10-05 17:54:11

fin blogg du har Emelie:)

Så ni hann knäppa några pics trots förbudet?

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela