Emelie Jonsson

jag borde sova..

Publicerad 2008-10-19 01:07:23 i Allmänt

..men här sitter jag ändå!
Ikväll blev det iaf att kolla på film (: Sara och Amanda kom hem till mej ett tag och sen nån gång vid kvart i 9 trampade vi iväg mot Konsum. Träffade lite folk där och sen åkte vi vidare för att kolla på film, blev scary movie 1. haha ;p
Bara mysig kväll, men inte lika mysigt att cykla hem sen. himla kallt ute alltså

Åt jag middag med klassen på Balder igår också, allmänt trevligt :) Känns förövrigt lite småtrist att praoen är över nu.. ;p
ja ja, ska väl satsa på att komma i säng snart för jag är något trött. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2008-10-21 22:32:12

Sv: Ja jag med, två små barn i stooort behov av WORD!

Postat av: pauline

Publicerad 2008-10-22 20:09:55

ahh gu gag är redan nervös;P ni får heja på mej! ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela